Strony

Instagram

Wednesday 24 October 2012

Wedding Planer

Mam do pokazania jeszcze album, który ma posłużyć jako miejsce na notatki, wspomnienia i wszelkie plany związane z organizacją ślubu-taki ślubny organizer właśnie...
a swoją drogą to fajny pomysł prowadzić taki notes,
na pewno zapewniłby nam, żonom po latach moc miłych wspomnień, przypomniał o bieganinie, załatwianiu wszytkiego, przymiarkach...a dla córki byłby czymś w rodzaju przewodnika...
ja nie mam takiego, ale jeśli tylko Wy dziewczyny macie jeszcze możliwość prowadzenia takiego "planera", to zachęcam i po cichu zazdroszczę:)














Wszystkie strony mają nadruk w postaci rozmaitych obrazków związanych ze ślubem.
Całość w formacie A4 z 20 stronami wewnątrz.

Życzę miłego popołudnia
Ewa


3 comments:

  1. Fajny pomysł, naprawdę! Ja już niestety nie mam okazji, teraz mi żal, zostało tylko kilka ściągniętych plików, z którymi szkoda się rozstać...
    A teraz tak serio - czy Ty w ogóle śpisz? ;)

    ReplyDelete
  2. Tak Madziu, sypiam...czasmi:) chodzę spać nie wcześniej jak o 2pm wstaję ok 8-10am, czasami potrzebuję odespać co nieco, ale przy blizniakach 4 latkach to nie łatwe, w zasadzie prace zaczynam wlasnie teraz ok 21-22:) nie narzekam, no może czasmi...

    ReplyDelete
  3. Faktycznie taki organizer ślubny to świetna pamiątka :) a jeszcze tak ładny to już w ogóle bajka :)

    PS. Im więcej zdjęć tym lepiej, ja baaardzo lubię podziwiać Twoje dzieła :)

    ReplyDelete