Strony

Instagram

Tuesday 9 October 2012

Księga Gości

Witajcie,
u mnie za oknem cielutko i słonecznie,
a ja ze skwaszoną minką muszę siedzieć w domu bo katar, kaszel i ból gardła takie, że tylko pisać mogę:)
Walczę, ale coś czuję, że bez antybiotyku się nie obędzie. Nawet nic mi się nie chce robić, mimo, że akurat mam teraz troszkę czasu na mój "TOP SECRET" projekt:)

Dziś mam do pokazania zdjęcia księgi gości z elementami różu i ecrue, koronkami, motylkami, etc.

Zapraszam do obejrzenia zdjęć:










Miłego dnia życzę
Ewa

2 comments:

  1. Cudna księga, fajny klimat wyszedł z tymi obrazkami w środku :)
    Zdrówka życzę :*

    ReplyDelete
  2. Projekt top secret już nie jest taki top secret ;) Wspaniale komponujesz stemple, cuuudowności!! Również życzę dużo zdrowia, mam nadzieję, że złe samopoczucie nie zniechęci Cię do majsterkowania z papierem :):)

    ReplyDelete