Strony

Instagram

Tuesday 16 October 2012

Księga Gości w szarościach

Witajcie,
dziś jeszcze udało mi się zrobić księgę gości,
w odcieniach szarości,
 w formacie 20 x 20 cm.
Oczywiście użyłam m.in kwiatuszka z Primy, jest cudny w odcieniu lila, ale pięknie komponuje się z szarościami:)

Zapraszam do obejrzenia zdjęć:










Papierki są z 7 Dots Studio,
są bardzo piękne, choć ciężko się z nich robi okładki bo mają wysoką gramaturę.
Są to pierwsze moje papiery, gdzie mam dylemat, którą stronę ich użyć!
Rameczka z Wycinanki, wykrojniki z Magnolii, Marianne Design, Memory Box.

Dziękuję, że do mnie zaglądacie, dziękuję za wszytkie miłe słowa tutaj pozostawione.
Na razie jestem chora, ograniczam się tylko do pracy, ale obiecuję, że już niebawem nadrobię zaległości i odwiedzę Wasze blogi i dodam komentarze:)

Pozdrawiam serdecznie,
życzę spokojnej nocy
Ewa


2 comments:

  1. Papierki śliczne, rzeczywiście. A mnie absolutnie zauroczyła ta zielona kompozycja w środku, z serduszkami - jest doskonała!! I spytam jeszcze, zachęcona Twoją odpowiedzią (jeśli oczywiście pozwolisz...) co to za srebrne elementy pod rameczką na okładce? Przypominają mi... moje kolczyki :) Piękne, piękne kompozycje...

    ReplyDelete
  2. Magdaleno możesz pytać o co chcesz, odpowiem. To nie są tajemnice. Myślę, że chodzi Ci o koronkę , są to fragmenty takiej sztywnej srebrnej koronki i na nią wkleiłąm cyrkonię...hmmm zaintrygowałaś mnie tymi kolczykami:)

    ReplyDelete