Strony

Instagram

Saturday 25 August 2012

Zdążyłam...

Witajcie,
już myślałam, że nie uda mi się dziś Wam pokazać nowej Księgi Gości w odcieniu bordo i ciemnej pomarańczy, bo czas płynął szybko, dzieciaki naprzykszały się bardziej niż zwykle, i pogoda w "kratkę" pada, świeci słońce i nawet zdjęcia ciężko było zrobić:(
Ale udało się, pokazuję zdjęcia i zmykam bo w kolejce czeka do zrobienia Guestbook w turkusach:)))

Zapraszam do obejrzenia zdjęć:













A i zapomniałam dodać,
te piękne motylki kupiłam na Etsy -wydrukowałam, zrobiłam bezbarwnym embosingiem na gorąco,
i tak mi się spodobały, że "zamotylkowałam" wszystko:)

Takie motylki są co prawda bardziej pracochłonne, ale za to są bardziej elastyczne i nawet po otworzeniu ksiegi troszkę odstają:)

Życzę miłego popołudnia
Pozdawiam
Ewa

No comments:

Post a Comment