Strony

Instagram

Tuesday 7 August 2012

Tagi Świąteczne

Witam,
dziś mam do kozania tagi do prezentów na Boże Narodzenia,
wiem, wiem... dopiro sierpień, wystwiłam mój wzór zeszłoroczny 1 sierpnia i do teraz już sprzedałam sporo kompletów, także nie dziwcie , że u mnie już Świątecznie, kalendarze na prezenty na 2013 także już się sprzedają:)

wzory zeszłoroczne:



Śnieżynki zeszłoroczne, ostatnie sprzedałam w marcu tego roku:)
a pierwsze 2 sierpnia również tego roku:)
Mój mąż się śmieje, że tagi na święta i kalendarze mogę robić cały rok:)



i wzorek, który powstał wczoraj w nocy na bazie wykrojnika Tima Holtza -Snowman.
Dodam, że to mój kolejny nowy nabytek:)
Całość już w świątecznej aranżacji:







Bardzo mi się one podobają,
ciekawe czy i klientom przypadną do gustu:)

Pozdrawiam,
życząc spokojnego dnia:)
EWA

No comments:

Post a Comment