Strony

Instagram

Tuesday 14 August 2012

Kalendarz nr 2

Witam!
U nas właśnie zaczął padać deszcz:)
I co ja mam z moimi bliźniakami robić całe przedpołudnie...
5 minut malowanie, 5 minut puzelki, 5 minut czytanie, i albo jeden chce coś robić, to drugie nie chce, bo chce coś innego:)
Eefekt naszych zabaw będzie jak zawsze taki sam - mieszkanie przewrócone do góry nogami, a ja do późnej nocy będę sprzątała...ale wszytkie mamy tu zaglądające mają chyba podobnie:))
Ja ostatnio jak ich kładę spać, to najpierw siadam do biurka i coś tworzę, bo mam jeszcze siłę, jak już widzę, żę siedzę nad czymś dłużej jak 10 minut bez efektu, to wiem, że pora odłożyć przyjemne rzeczy i zacząć sprzątanie:) Bo wcześniej jak najpierw robiłam porządki, to później siadałam przy biurku omiatałam wszytko wzrokiem i kładłam się spać:)
Ale cóż każda z nas ma swoje sposoby nad zapanowaniem nad całym swoim światem:)
I co najważniejsze jesteśmy w tym dobre:)!

A teraz zdjątka,
podobny już robiłam, ten jest czarny, ale tamten tak szybko mi się sprzedał, żę zrobiłam podobny i też się podoba, więc najpewniej powstanie takich więcej:)










Życzę miłego dnia!
Ewa



No comments:

Post a Comment