Strony

Instagram

Sunday 6 April 2014

Neverending Love - wedding guest book

Witajcie,
dziś mam do pokaznia album zrobiony co prawda w zeszłym tygodniu, ale dopiro dziś udało mi się zrobić fotki, mam do pokazania jeszcze trzy kolejne- mam nadzieję, że uda mi się je pokazać niebawem :)

Album zrobiony ze wspaniałej kraftowej bazy, naturalny vintage urok wydobywa jego odcień ciepłego brązu.
Wspaniałe kwiaty Primy-jedne z moich ulubionych,
fajny efekt plastra miodu, uzyskałam dzięki gesso.
Piękny napis "Neverending love" pochodzi z Wycinanki, jak i pozostałe elementy tekturkowe.
Metalowa "Qeen Bee" dopełnia efekt całości, moja nowa ulubiona ozdoba :)

Proszę obejrzyjcie zdjęcia:









Album zgłaszam na wyzwanie/challeng here:
Crafting by designs - april anything goes

Dziękuję za odwiedziny
Ewa

No comments:

Post a Comment