Strony

Instagram

Tuesday 8 April 2014

Happy Birthday card with box

Witajcie,
tak, zdarza mi się czasmi zrobić kartkę :)
Zazwyczaj wtedy kiedy muszę:)
A okazja pojawiał się taka, że moja mamusia będzie miała lada dzień urodziny, więc
wypada dać jej coś wyjątkowego.
Jako, że czekolada w ozdobnej kartce była w zeszłym roku, tak tym wypadałoby pujść o krok dalej
i zorganizwoać jakieś pudełeczko, które trafiło się mi zupełnie przypadkowo po czekoladowym telegramie, ulubiona czekolada mojej rodzicielki pasuje do niego jak ulał, to jeszcze zmieściła się w nim mini karteczka
z życzeniami i zdjęciami moich pociech :)
Pudełko ma wymiary ok 11 x 30 cm,  karteczka wewnątrz(składana) ok 7 x 10 cm.
Na karteczce piękna grafika od Janet w oprawie, oraz papier także od Janet w którym się po prostu zakochałam !
Idealnie pasuje do mojego pudełeczka i okazji.
Dodam jeszcze, że pudełeczko potuszowałam tuszem "old photo" i odbiłam stempelki,
dzięki czemu całość zrobiła się bardziej vintage.
Kwiat satynowy oczywiście mojej produkcji :)

A oto zdjęcia, dużo zdjęć :)















Kartkę zgłaszam na wyzwanie/challeng here:
Crafting by designs - april anything goes

Dziękuję za odwiedziny
Ewa

No comments:

Post a Comment