Strony

Instagram

Monday 4 February 2013

Ciasteczka:) Cookies ;)

Witajcie,
nie było mnie tutaj kilka dni, co nie znaczy, że leniuchowałam, wręcz przeciwnie:)
Zakiełkował mi w głowie pewien pomysł, kolejne moje zwariowane przedsięwzięcie, które z pasją i oddaniem chciałabym powoli wcielać w życie... zobaczymy, czy uda mi się wszytko zrealzować po mojej mysli i czy to co sobie zaplanowałm, nie przerośnie mnie....mam nadzieję, że uda mi się ...efekty zobaczycie niebawem...
a póki co serwuję na przystwkę przedsmak tego co będę robiła...
moje pierwsze w życiu zrobione i upieczone ciasteczka:)
z modeliny Fimo:)
Jeszcze bez werniksu utrwalajacego, czekam na niego...
a póki co

SMACZNEGO!!!
:))))

Hi all,

I was absent for several days, but it doesn't mean I was lazy. Fact is different :)
Something sprung in my mind, my another crazy idea I hope I will be bringing to life...we shall see I will do all as I want and whatever I plan will work as intended...I hope I will make it...
you shall see effect soon.
In the meanwhile I am serving you taster what I am going to do in nearest future....
my life first time cookies:)
Made of Fimo clay

Yet without varnish, still waiting for it...
So far 

Enjoy it !!!! 




Have a good night
Spokojenej nocy
Ewa xxx

1 comment: