Strony

Instagram

Thursday 31 January 2013

Pudełko:) Box. Small one.

Witajcie, dziś
robiłam piękny zestaw Walentynkowy album wraz z karteczką,
i tak mnie natchnęło aby kartkę zrobić w pudełku...
i tak oto przełamałam się i zrobiłam swoje pierwsze pudełeczko.
Nie było łatwo bo papier miał 300 gsm, ale bardzo zależało mi aby było ono w kolorze czerwonym.
Oto ono:

Hello today,
I was doing beautiful Valentine set - album, card and I have discovered. Why not to make it in the box...
so I have overcame myself and made my first time box.
It wasn't easy because paper is 300 gsm, but I was really very motivated to make it in red.
Here is it:


Your lovingly:
 Pozdrawiam
Ewa

3 comments:

  1. Cudne! Ależ pięknie wkomponowałaś to serce! :)

    ReplyDelete
  2. Świetne! A serduszko jest urocze, pasuje idealnie.

    ReplyDelete
  3. Również zachwycam się tym sercem na pudełku :) cudne!

    ReplyDelete