Strony

Instagram

Wednesday 7 May 2014

Alice in Wonderland Guest Book-teal, green mint and gold finish

Witajcie.
Dziś kolejny mój "mediowy" guest book,
a tym razem dla odmiany Alicjowy :)
Kto do mnie zagląda, ten wie, że temat Alicji w Krainie Czarów, wciąż u mnie na topie,
ale to wynik tego, że mam "bzika" na tym punkcie, ale co ciekawe i przyjemne.
nie tylko ja podzielam pasję bajkowego świata, jest nas wielu....

Księga gości, z wykorzytaniem gesso i kolorowych mgiełek,
z materiałowym kwiatem w niesamowitym kolorze miętowym,
piękna ramka z Wycinanki w tle, oraz kilka detali-buteleczka "drink me" oraz kluczyk.
Wstążka zafarobowna i postarzona , w kolorze albumu.
Całości dopełnia ozdobiony, naturalny-rustykalny ołówek.

Oto zdjęcia:










Miłego dnia!
Ewa

No comments:

Post a Comment