Strony

Instagram

Tuesday 18 June 2013

Dzień Taty

Witajcie,
na Dzień Mamy nie udało mi się zrobić zdjęcia kartki,
ale nadrobiłam to przy kartkach-czekoladach dla naszych Tatusiów.

Kartki dwie,
wewnątrz czekolada-pyszna:)))
z tyłu życzenia, nie pokazuję bo bardzo osobiste, ale pięknie wyszły z przeszyciami,
postarzeniem, szarpaniami i paseczkiem grafiki od Janet.

Całość z papierków UHK i zakochałam się w nich!
Same się układają, pięknie wyglądaja i są w ogóle wyjątkowe...

Rameczka z masy MS,
piękna niezawodna, jedyna w swoim rodzaju...
często jej używam, bo znacznie wzbogaca całość moich prac.

Kwiaty zrobione przeze mnie z satyny i organzy,
doszłam do wprawy i mam zapas w pudełeczku, więc są niezatapione kiedy trzeba szybko "coś zmontować":)
Czekam także na big dostawę kwiatów z Primy zniecierpliwością, bo zamówiłam kilka i mnie zachwyciły, użyłam je w albumie na Jubilusz i Morskim.

A teraz zdjęcia:









Miłego dnia
Ewa

No comments:

Post a Comment