Strony

Instagram

Monday 17 December 2012

I znów album:)

Witajcie!
Jakoś ostatnio dopadło mnie lenistwo, i moc przedświątecznych porządków:(
Mało mam czasu na robienie, a kalendarze czekają w kolejce:)
no i pochłonął mnie serial Julia TVN:)
Wiem, wiem -śmieszne, ale teksty Beatki Kotenieńka(Millerówny) są świetne:)
A no i oglądam raczej podczas pracy przy biurku:) tak aby nie zasnąć przed 3:)

U mnie dziś od rana piękne słońce-przez szybkę oczywiście, bo pewnie za oknem ziąb,
i jutro przyjeżdzają do mnie na trzy tygodnie trzy bardzo bliskie osoby, więc to powód mojego optymizmu i entuzjazmu w poniedziałkowy poranek:)
A no i dzieciaki poszły dziś do przedszkola, obyło się bez antybiotyku tym razem, teraz mają tydzień na rozchorowanie się, dwa tygodnie przerwy świątecznej, znów ich podkurują i 2 stycznia znów będą mogli iść do przedszkola, pewnie pochodzą z tydzień, dwa i znów będą chorzy, ot taki schemacik:)))

A teraz album:








Papierki są z Primy.

Pozdrawiam i życzę udanego dnia
Ewa


1 comment:

  1. Lubię Twoje albumy, mają taki niepowtarzalny styl ;-)

    ReplyDelete