Strony

Instagram

Monday 25 July 2011

Pamiętnik, notatnik ...coś:)

Trochę z nudów, trochę na szybko, bo z wolnym czasem to u mnie krucho ostatnio:(
poczyniłam "memory book" o wymiarach 15.5 x 21 cm, z "miłostkowym" zdjęciem z Galerii, kwiatem z czerwonej organzy-sama zrobiłam:), pięknym charmsem kluczykiem, tu i ówdzie z popękaniami, przetarciami, farbkami, mediami, postarzeniami....
wewnątrz stempelki, wycięty motylek z cyrkoniami, manekin z Wycinanki pokryty czarnym embosingiem,
ot i już:)





3 comments:

  1. Oj to coś:) jest bardzo ładne:)

    ReplyDelete
  2. Dziękuję:)
    Kartki wykonuję od 2000 roku, i nigdy tak na prawdę nie pokazywałam tego co robię, przez lata doskonaliłam się, zaczęłam korzystać z "maszynek" wspomagających moją pracę.
    Bloga mam od maja tego roku, i jakoś nie zdążyłam jeszcze nic zrobić w tym kierunku, aby KTOŚ go obejrzał:)
    Ty również masz ślicznego bloga i piękne rzeczy tworzysz, będę Cię odwiedzać:)))
    Pozdrawiam

    ReplyDelete